augusti 21, 2013

TACK FÖR ALL UPPVAKTNING PÅ MIN FÖDELSEDAG DEN BLEV SPECIELL

MTTACK ALLA UNDERBARA KÄNDA O OKÄNDA SOM UPPVAKTADE MIG PÅ MIN FÖDELSEDAG IGÅR O GJORDE DEN VÄLDIGT SPECIELL...178 ST PÅ FACEBOOK..FICK ÄVEN INTERNETPRESENTKORT...SÅ JAG ÄR SÅÅÅ RÖRD...TACK.

 VÅR NYA SÄKERHETSDÖRR SOM JAG SATT IN PRECIS SOM JAG O MIN SAMBO PLANERAT...DEN ÄR FIN
 HANS SYSTER HAR SATT EFTERSÄNDNING TILL EN GRANNE SOM INTE LÄMNAR UT POSTEN TILL MIG TILL MIN SAMBO...SUCK...HON VET INTE VARFÖR HON FÅR POSTEN...MIN SAMBO HAR INTE PRATAT MED HENNE...SÅ TYVÄRR ESTER...DET BLEV EN POLISANMÄLAN PÅ DIG IDAG...TYVÄRR...ANTINGEN ÄR MAN ÄRLIG ELLER VET INGENTING O ÄR LIKA FALSK SOM JUDAS...
 VÅR STÄDFIRMA SKA KOMMA O STÄDA I MORGON...

 
HAR INTE ORKAT GÖRA MERA HEMMAVID..HAR JU SKYDDAT BOENDE GENOM POLISEN TACK VARE HANS SYSTER O SVÅGER...O DE HAR 25 POLISANMÄLNINGAR PÅ SIG...INKL ATT MIN ADVOKAT SÄKRAT UPP UD KONTAKT FÖR ATT HÄMTA HEM MIN SAMBO....SÅ VI FÅR SE HUR ALLT GÅR...DE KAN INTE ENS ORDNA ETT ANNAT BOENDE FÖR MIN SAMBO...VILKET HADE VARIT NATURLIGT OM DE VAR SAMS OM ATT SÄLJA LÄGENHETEN...VART SKA MIN SAMBO BO????? HAN FÅR GÄRNA BO MED MIG...VÄLKOMMEN. MEN DET TILL LÅTER INTE HANS SYSTER.
HON HAR ÄVEN STÄNGT AV HEMTELEFONEN SOM SAGT...MEN JAG FORTSÄTTER KÄMPA PÅ...SÅ LÄNGE MIN SAMBO INTE SJÄLV RINGER O SÄGER VAD HAN VILL TILL MIG PERSONLIGEN GÖR JAG SOM VI KOM ÖVERENS INNAN HAN ÅKTE...

 JAG HAR EN HYRESVÄRD SOM HAR GLIMTEN I ÖGAT...HAN HAR LITE ROLIGA SKYLTAR HÄR O DÄR..DEN HÄR SITTER I BADRUMMET...FNISS

KATTERNA SOVER DÄR DE SIST VAR....ETT SKÖNT LIV...KANSKE NÅGOT MAN SKA TA EFTER?

 jag fick fina blommor av min hyresvärd...höst blommor..ska torka dem till fina eterneller....
 o de stod kvar på köksbordet i morse...katterna hade inte rört dem under natten...mjauuu mjauuu




 min födelsedags supe...gjorde egna räksmörgåsar...o köppte både en bag in box rose vin o ett nytt halvtorrt mousserande vitt vin till...bagen har vi inte öppnat..men det vita var jättegott till räksmörgåsarna o laxsmörgåsarna...en trevlig supe..m trevligt sälskap
 blev sååå mätt....

 sen blev det ett hett hett varmt skönt skumbad på kvällen...det bästa på hela födelsedagen...låg o sjöng opera arior för full hals...stackars grannar...men katterna gillade det....

 det är tur man bara ser ut som ett stycket miffo när man kliver upp ur badet...fast man kanske låter som 2?????
sen chillade vi framför tvn o kollade Idol..tror att Olivia, Vendela o Wilhelm kommer att gå långt...o hon som sjöng för sin pappas cancer....sen blev det nya starten på Hollywoodfruar....usch den där gunilla persson...men hon nya tanten...siv cotton verkar ju nice...trodde inte att maria montazami var en sådan starstrucker att hon valde bort vänskap framför rampljuset...suck...nåja..nu har hösten börjat på tv i alla fall...nice.

ÅTERIGEN TACK ALLA FÖR UPPVAKTNING PÅ MIN FÖDELSEDAG DET VÄRMER LÄNGE SKA NI VETA...

*********************************************************************