september 07, 2013

vi skriver den 7/9 och det mesta löser sig

det mesta löser sig om man vill; och just nu är jag särbo på väg att bli singel...jag måste faktiskt låta mig bli det igen...går inte att hålla på så här...tro att man är fast hos någon som är blind...o sen kommer hans släktingar o kastar ut mig igen...nu är det 3e ggn de gör så...o idag har vi var sin advokat som för ingens talan just nu...dag 52 idag utan klarare besked...men jag har nycklarna till lägenheten...o den ska säljas...sen när det blir är en annan femma..verkar vara dubbla budskap bakom ryggen på min sambo...tänk: vi har levt ihop sedan 2004 o jag har ställt upp på allt detta...nej nu räcker det...

jag har fyllt i flyttanmälan i alla fall...så
 
 
 och detta är min bonus just nu...hon är sååå fiiin.....
 
 
och allt ska revirbesiktigas o godkännas annars vill de inte vara med....

 de är 2 kattfröknar som slåss om mig just nu..mjauu
och den här kissen bara lägger sig där hon tycker...mjauu




nu ska jag lördagspyssla om en stund med melodikrysset och sedan får vi se hur resten av lördagen blir..det är dimmigt ute o 9+....inget pangväder precis...o i Årsta har de en hel del roligheter idag på torget...men jag tror inte jag har lust åka ditåt....får se hur min kropp orkar...hostar snorar o halsen svider så är nog en höstförkylning på g...nu kör vi resten av livet...o jag validerar mina relationer o ser att jag faktiskt inte är helt ensammen...men ska bli singel ett bra tag nu...måste...men det får vi se..var sak har sin tid..nu kör vi resten av livet...o ibland lilla märta...brum brum

********************************************************************************