mars 31, 2013

Det är sååå kul kika på gamla fotografier o lära sig saker...

nu har jag lärt mig hur jag ska överföra brända bilder oxå...hurra...här kommer bevisen för det jag skrivit om tidigare; Jag satt ju 3 somrar i rad o skickade ut mina häften som var förlagan till min bok, till alla som sommarpratade i P1...de enda som svarade tillbaka var Sara Lidman o Lasse Berghagen...resten skickade inte ens häftena i retur....jo; nu ska jag vara rättvis...Liv Ullmans kuvert kom efter 1 år tillbaka med en massa adresser världen över överkryssade o efterskickade till....men som sagt 2 stycken hade hövligheten att besvara o säga tack.


 framsidan på kuvertet från Sara Lidman
 ett vackert vykort med Norrlandsmotiv....
 baksidan på Lasse Berghagens hälsning..han valde en favorit dikt oxå...
 baksidan på Sara Lidmans vykort; hon o hennes livskamrat uppskattade min betraktelse av Flugfobier...
Teddybjörnen Fredriksson var motivet på framsidan på vykortet från Lasse Berghagen...

Där ser ni folket...vad var det jag sa!!!


****************************************