mars 31, 2013

Vi bodde i Norsborg mellan 1979-1994 o hade många fina smultronställen runtikring..

Vi bodde i Norsborg en söderförort till Stockholm mellan 1979-1994...o där fanns många fina smultronställen alldeles inpå knutarna..ibland var det skönt ställa bilen packa skrindan o bara vara ute o röra på sig..här lite bilder från Norsborgsparken nere vid Ångbåtsbryggan...


 en söt liten tjej på snart fyllda 6 år innan allt vände...
 det finns fina gamla kanoner i norsborgsparken...det var en utpost mot infarten till stockholm tidigare...
 här är jag med min dotter...min älskade lilla tjej...förlåt att jag inte fick duga..förlåt att du inte fick en bättre mamma...förlåt????
 det är mälaröarna på andra sidan som syns..ekerö o en del av lovön...som fick en annan betydelse i mitt liv 2007...o adelsö inte att förglömma....
min lilla tjej...förlåt....
med pappa en av de sista gångerna...förlåt.


********************************************************