januari 09, 2013

Jag har en gåva; tolkar tarotkort o är medial

Jag har faktiskt tänkt att göra 2013 till mitt år helt o hållet...för mitt bästa. För om inte jag mår bra så blir inte det jag gör för andra heller bra; låter det logiskt?

Jag har en gåva; jag är synsk o mediativ.
Har haft det sedan tidig barndom o lärde mig mycket av min mormor som också hade gåvan.
Jag lever efter Karma tron; att vad du ger ut är vad du får tillbaka; eller på engelska what goes around comes around.
Jag tolkar tarot kort o har haft min tarot lek sedan jag var 12 år.
Min mor köppte den åt mig i London.
Den har jag i en gammal sliten plastask som snart börjar falla i bitar.
Jag har andra kortlekar också som jag använder för andra syften; men jag sysslar endast med vit magi.

Jag är medial o har gått en diplomerad pendelkurs för flera år sedan. Där vi fick avsluta med att tillverka en egen pendel. Jag köppte en röd plastprisma som egentligen ska hänga i julgranen. Och virkade bandet till den. Jag har också en rosenquartzpendel som jag inhandlat på mitt stamtälle här i stockhom; vattumannens bokhandel drottninggatan 85.
Jag har jobbat på en telefonlinje som hette "Änglacirkeln". Även setat på harmonimässor med eget bord. Just nu håller jag allting hemmavid o via datan. Men jag söker hela tiden nya vägar för ny positiv energi.
Jag tror även på kristallernas förmåga o healing.
Jag har en påse med min egna beskyddande kristall för just mitt stjärntecken i en liten påse som jag bär med mig varje dag.

Den vänstra sidan; närmast ditt hjärta. Är din kanal att få in positiv energi. Så om du ser någon som står med vänster arm rakt upp i luften är det säkert en kollega.
Jag tar 250:- för en timma; via datan, telefon eller hembesök. Bjud hem några kompisar o vi avslutar med en gemensam seans. Varmt välkommen kontakta mig för prisuppgifter o tidsbokning. 
E-mail;birgitha2001hemm@hotmail.com eller mobil 0720339288.


***************************************************