januari 07, 2013

7 Januari 2013...måndag idag tralla la/ nu har jag oxå en signatur på mina blogg inlägg

Ja så var det då måndag igen...utan att vara klämdag...o jag har verkligen skött om mig själv idag....varit iväg till underbara medmänniskan Carina o fått mina elefantfötter iordninggjorda...så jag känner mig som en elefant i ballerinaskor springandes lätt på tå....



nu ska jag  utgå för tidig sovgång idag...var uppe tidigt i morse ska upp tidigt i morgon...men som sagt....vi hörs o syns folket. Nej det ÄR inte ett par ditopererade elefantfötter det är bara som de känns som när de värker...men Carina gör underverk med dem o jag måste gå till henne minst 1ggn/mån o göra medicinsk fotvård för att kunna gå alls...det är jag väl värd?
Tack min vän Catta som lärde mig hur man gör en signatur...nu kommer jag att avsluta varje inlägg med min signatur. Bi.Pe...är en bokstavslek med mitt namn...så klart...eller vad trodde ni???




***********************************