juni 26, 2012

vecka 26 o vädret är precis likadant..regn regn regn

vecka 26 o vädret har inte ändrats nämnvärt det bara regnar o regnar o regnar...snart undrar man vart allt kommer ifrån egentligen.

Det kom ett paket på posten...avin såg jättespännande ut...jag blev sååå glad;
Jag vann en bok på tidningen M-magasin så nu är sommarläsningen räddad...HURRA


sen tror jag verkligen INTE att det kommer bebisar om man sätter en i en kruka..nix..men bilden fick mig att skratta gott o det behövs i detta ruskväder vi har...ett gott skratt värmer...

en av mina blom-bebisar har fått blommor...wow..vicken känsla...wow..bladet o knopparna bara satt där en morgon...wow..o nu bara kommer det mera hela tiden...men de andra blommorna är lite segare av sig..men nu vet jag att JAG KAN JAG KAN JAG KAN..o de kom dage efter midsommardagen..så det måste vara ett mirakel..eller?????




igår satt jag på VC i 3timmar (läs; vård centralen) o väntade på att få öronen spolade...har en dunderförkylning m lock för öronen så jag hör ingenting nästan...men kan se tv med hörlurarna i kopplade..hur som helst..mådde jätte dåligt o fick information om hur jag skulle göra;  släpper det inte tills i morgon (idag) blir det att besöka akuten..före kl 16 är det Huddinge Sjukhus som gäller sommartid inte mitt när sjukhus Södersjukhuset...o efter kl 16 är det Karolinska i Solna.alltså...det har blivit hemskt..ska man våga bli sjuk ens???
Nåja..det är lite bättre idag så jag tyar hemma en stund till...fick en fin present av min dotter på midsommarafton när hon var här o åt med oss; hon hade gjort ett fint armband...blev så känslosamt sitta med henne o sambon o bara vara...hm..är nog allergisk mot sånt..hm...skyllde på allergi i alla fall...

nu kör vi vecka 26 o hoppas på att värmen orkar sig hit upp över vårt land också så småningom...