april 27, 2012

tur att tiden har vett att gå i alla fall....

Ja man får vara glad över att tiden har vett att gå i alla fall. Har lagat lite mera god mat i veckan...en ur god fisksoppa...en smarrig omelett o sen har jag fått dille på kardemummaskorpor m fikonmarmelad...suck känns som när jag var gravid o åt kiwi 2 kilo om dagen med skal på...har inte mått så bra den här veckan haft allergi jobbigt m astma o pollenkli, o värk i leder o muskler som heter duga...haft värsta mardrömmarna också något jag varit skonad från tidigare...blev totaldäckad av en häromnatten; drömde jag  jagade likbilar o ville kolla i kistorna att jag inte var med, slutade drömmen med att nån snytade till mig i ansiktet o sa till mig att jag levde o skulle sluta med sånt där...suck...fått lite nya tidningar i posten..så kul när alla nya nr kommer på en gång..fått ett pysselpaket oxå...o sen fixade vi en ny skrivare sån däringa multimaskin med scanner o allt...

TREVLIG VALBORGSMÄSSOAFTON PÅ ER GOTT FOLK
IDAG HAR VI +14 SÅ DET ÄR NÄSTAN SOMMARKÄNSLA.