april 19, 2012

idag ska jag pimpa mig själv o började med ovanligt nyttig frukost

Idag ska jag pimpa mig själv. Dels ska jag på medicinsk fotvård hos underbara Carina. Och sen ska jag till frissan. Nej ingen ny frilla eller så, bara justera längden så det känns fräschare. Sedan ska jag träffa min vackra dotter o vi ska äta lunch på vårt favvis ställe "Lemone" på Gullmarsvägen-Johanneshov...så det blir en underbar dag.
Vi har 5+ halv mulet o 2 pigga ekorrar svingade sig mellan häggen o syrenträdet bakom huset i morse när jag tittade ut. Ett o annat rådjur gick också o betade vid foderhängnet där nytt hö var utlaggt...livet leker...kommer lite bilder från min tur till stan igår oxå. De är tagna från bussfönstret över Skanstullbron i guppet med mobilen...ska kika på en ny digital kamera idag vi får se om jag unnar mig den.
Min frukost för en stund sedan blev; filmjölk m skivade färska spanska jordgubbar o russin, jordgubbar o kiwi på sidan om. Sen igår njöt vi var sin strömmingsmacka...mumz så gott det var. Nu ska jag lägga in bilderna o sen går jag till fotvården.