februari 14, 2012

TREVLIG ALLA HJÄRTANS DAG 14/2 ALLESAMMENS

Önskar er alla en riktigt trevlig Alla Hjärtans Dag.
Själv trodde jag väldigt länge att denna dagen var gjort för att ära min mormor. Hon skulle ha fyllt 112 år idag om hon levat.


Livet är tufft här just nu...både sambo o dotter ligger på sjukhus..inte samma avdelning men samma sjukhus.
Var rädd om dem du har omkring dig..det kostar så lite av vänlighet o ger så mycket tillbaka.


Idag har läkarbesök att passa för min egna ohälsa...o sen till sjukhuset o hälsa på...det blir mycket spring..o min kropp orkar inte.
På kvällen somnar jag framför tvn o har faktiskt lyckats för en gångs skull att sova en hel natt utan att vakna....wow.


Snart är båda mina närmaste hemma igen...TACK alla som visat sitt deltagande dessa dagar...det har värmt oerhört..även ni okända som sträckt fram en hand o givit ett värmande leende.


GÖR ALLA HJÄRTANS DAG TILL KÄRLEKENS DAG