februari 17, 2012

Så lite behövs för att det ska bli som vanligt, tryggt igen

Så lite behövs för att livet ska bli som vanligt igen...tryggt. Min sambo är hemma igen...första promenaden är avklarad..första turen upp o ned för dessa 96 trappsteg utan hiss och det gick B-R-A. Idag blev det lite hektiskt...ny data skärm hämtades hos vår favorit data support affär och sen blev det fredagsmys...pan pizza egen för min del med fläskfile, bacon, mozarella ost, röd paprika...mumz...o sen en stoooor skål med PMS godis...bra mycket bättre än sex o brustna illusioner...visst har jag känslor i kroppen och visst kan jag drömma...men jag har resignerat den mannen finns inte längre som var bäst...hans reserv har försvunnit och idag finns det andra sätt att må bra....man justerar sig till tiden...visst finns det drömmar som sagt...men dem njuter jag av o skulle de slå in skulle jag säkert aldrig överleva:O) THAT´S LIFE FOLKS...och jisses sicken snö vi fått nu i mitten på februari..man kan tro den kommer ligga till midsommar...men idag var det töväder..takdropp...slask..tö...modd...talgoxe skrik o det var ljuvlig i +2 i solen....VÅREN ÄR PÅ G GOTT FOLK...den kommer vare sig vi vill eller inte...och NÄR DET ÄR VÅR SÄGER POJKARNA " NU FLICKOR HAR VI VÅR I LUFTEN - VART HAR NI ER???"....nu ska jag försöka lära mig min nya laptop....och i morgon kanske det blir bio o strosande på stan med min dotter....LIVET ROCKAR FETT I ROSA...YEAH