augusti 09, 2011

Ps...till läggas kan

Till läggas kan att; när min dotter fyllde 18 och hon själv skulle få ta hand om sina pengar.Fanns inga pengar kvar.Vårt hem försåldes som en sista desperat handling för 99.000 marknadsvärdet vid senare försäljning enligt annonser blev 250.000.Uppgiven köpare bodde aldrig i lägenheten utan sålde vidare genast.

Idag har min dotter en negativ ätstörningsdiagnos "Ortodoxi" hon väger 48 kilo till 1.68cm.
Jag har väldigt svårt att förlika mig..våra arv är borta..vi har inga ägodelar kvar från vårt respektabla liv.
HUDDINGE KOMMUN HAR KRÄNKT OSS Å DET GRYMMASTE.VID SENASTE KRISEN I MITT LIV BLEV JAG VRÄKT. SOCIALTJÄNSTEN HADE TRÖTTNAT FANNS INTE LÄNGRE PENGAR ATT GYNNA ANDRA MED FRÅN VÅRA INKOMSTER.
MEN JAG FICK BETALA DYRASTE EGENAVGIFTEN FÖR DET HOTELLBOENDE JAG ERBJÖDS I BÖRJAN.
JAG FICK EN PROPP HÖLL PÅ ATT MISTA LIVET.
DETTA ÄR KONTENTAN IDAG!

Jag drömmer om ett nytt hem, ett rum där min dotter bor, att jag än en gång kan stå o höra hennes andetag när hon sover.
MEN SAMHÄLLET HAR TRÖTTNAT...JAG HAR INTE BANTAT NOG.
FAST JAG IDAG HAR HÄLSOKONSEKVENSER AV DEN VIKTREDUCERINGS OPERATION JAG GJORDE FÖR 35 ÅR SEDAN.
SÅ AKTA ER FÖR ATT TRO ATT SOCIALTJÄNSTEN SKA HJÄLPA ER IDAG.
SOCIALSTJÄLPSBYRÅN HAR UPPHÖRT EXISTERA HUMANT.