augusti 21, 2015

1a dagen som 58 åring..känns helt ok

som 58åring känns helt ok..nej jag vänder inte på siffrorna 85 känns lagomt tryggt bort än så länge...
och visst fick jag rätt...varken Lasse eller min dotter hörde av sig..Du Jonathan som är tillsammans med Therese...vad är jag för ett hot mot er relation???...för att jag VET vem du är o vad du har Therese till???



och jag fick gäster som kom och åt av den stora tårtan också....tack Annie o Kent ni gav guldkant på min födelsedag....en gäst lyser fortfarande med sin frånvaro hon vet hon är välkommen o jag släpper in dig...


och jag fick ett fredags ryck i rena ilskan...nån jävla idiot har försökt hacka mitt kort o internetkonto...så nu kan jag inte ta ut pengar förrän nästa vecka..jävla fasoner...ge fan i andras ägodelar..i denna ilska fick jag energi att storstäda och tvätta 1 full maskin...nice
sen inkallade jag KUNGSÖRS OKRÖNTE GARDINKUNG SOM HJÄLPTE MIG GÖRA 
DET JÄTTEFINT...KÖKSGARDINERNA HAR JAG FÅTT AV TOM O DE BLÅ I VARDAGSRUMMET FICK JAG AV ANNIE...HAR FÅTT FLER GARDINER AV en SNÄLL VÄN MEN DEM SPARAR Jag ett tag....



jo jag fick presenter o blommor.. den stora kartongen kom från Annie med bland annat de blåa gardinerna
fick blommor också...så jag skämdes .o en liten fin brum brum kruka..kanske blir med bil igen så småningom....drömmer....



men ärligt Lena Fekade sluta skicka presenter...de skär sig i brevlådan...
fick rökelser också..och faktiskt är jag nöjd med dagen...tack alla underbara 200st på facebook som grattade mig.. det värmer...även om ett sms från min dotter hade betytt så mycket...hoppas Jonathan är snäll mot dig i alla fall
NU FYLLER JAG MINA 58 ÅR MED POSITIVA MINNEN
..o jag ör övertygad om att de 9 underbara människor jag delade boende med i 6 veckor hör av sig till mig...någon gång


**************************