juli 07, 2015

På promenad H E M M A I KUNGSÖR

Idag fläktar det friskt i  västmanland.. det syns på korten...tog en längre promenad idag
Kungsör är så fint med gammeldax butikskyltar...och runt statyn av Thor Moden har det placerats ut bord o soffor...
Jag gjorde min första middag idag I MITT NYA HEM
det blev kycklingschnitzel m ris stekt lök o tomat..mumzigt gott
Sedan bara dök den upp...den sen i april försvunna wi fi dongeln...när jag packade upp en kasse så bara låg den där framför mina fötter...som jag saknat den....har hängt min första tvätt idag...druckit frukostkaffe o njutit av utsikten från köksfönstret...det var tur man inte hade peruk i kastbyarna idag...
Det bästa med "laTHERETndet" är äggen...äääälskar de stora fina färska äggen....kuckeliku


THERESE HEDMAN PERSSON 27 ÅR BANDHAGEN/HUDDINGE TILLSAMMANS MED JONATHAN SOM ÄR BARTENDER PÅ STUREPLAN...JAG  DIN BIOLOGISKA MAMMA VILL PRATA MED DIG