juli 29, 2015

Återigen blir jag påhoppad i den mediala svängen


Hej. Vad tråkigt att Vivi inte lärt sig mer. Jag har laggt vårt bråk bakom mig. Fick en ursäkt privat av Pehr Trollsweden. Men jag bryr mig inte om Vivi längre hon är en energitjuv i mina ögon. Våra polisanmälningar las ned. Och det var inte bara jag som  var med där. Polisanmäl henne o låt henne smaka på det igen. Tyvärr kommer det nog inte att leda till åtal

 Men markera så mycket du bara kan mot henne. Jag önskar dig lycka till.Mvh Birgitta

-------- Originalmeddelande --------
Från: Janina Danes 
Datum:2015-07-29 10:06 (GMT+01:00) 
Till: birgitha2001hemm@hotmail.com 
Rubrik: Hej Birgitta! 

Jag heter Janina och har jobbat hos Vivi på Tarotguiderna men i måndags slutade jag där på grund av olika anledningar som jag tog upp henne som jag kan berätta mer sen. Men efter det påstår hon en massa sjuka saker bland annat att jag anklagar henne för att ljuga, vilket jag INTE har gjort. Hon har nu hotat med att stämma mig för förtal och vänt alla på linjen emot mig. 

Jag har skärmdumpat alla våra konversationer och även annat som kan vara dåligt för hennes del, och efter att ha pratat med en jurist så är det inte ens säkert att det kontraktet hon har mellan henne och "anställda" är korrekt. Jag har sett en helt annan sida av henne nu och efter att ha sökt på henne på Google så hittade jag din blogg. 

Jag har nämligen hört att någon ska ha polisanmält henne, att hon har lurat unga tjejer och att hon har skulder, betalningsanmärkningar... 

Jag är inte orolig för hennes anmälan, men har fått nog. Hon ska inte få hålla på såhär och utnyttja andra människor.

Hoppas du hör av dig!

Mvh

/Janina Danes 


Skickat från Yahoo Mail på Android

DETTA MAIL FICK JAG IDAG O JAG TACKAR FÖR STÖDET O FÖRTROENDET I DET POSITIVA
TYVÄRR VERKAR INTE VIVI LINDE HA LAGGT VÅR GAMLA FEJD BAKOM SIG SOM JAG HAR GJORT.
ALLT ÄR AVSLUTAT O DET POLISIÄRA LADES NED UTAN ÅTAL PÅ MIN SÄRSKILDA BEGÄRAN
JAG FICK ÄVEN EN PRIVAT URSÄKT AV PEHR TROLLSWEDEN
MEN TYDLIGEN GNAGER DETTA HOS VIVI LINDE FORTFARANDE.