februari 02, 2015

oo jisses så det har snöat..känns som att hela Kungsör är igensnöat...men det finns plogar...




har varit ute idag o fixat lite ärenden...bland annat varit halft helt hysterisk över fastighetsbolagets KFABS policy...jag har visat alla papper...blivit lovad lägenhet den 1/3 som jag tittat på o tackat ja till...sen ska jag ha borgenär????
Kan jag rå för att alla runt mig har dött...blir mina pengar mindre värda då????




 undrar vad som kommer fram där när det töar....

 ja man kan lugnt känna sig insnöad o omringad av detta vita....men det finns plogbilar av gammeldax modell i alla fall i kungsör


 Thor Modeen hade fått en naturlig snömössa, halsduk o muff






varning för miffot på stan..jag verkar inte vara värd ett eget hem...mina pengar o min inkomst är inte välkommen....vad gör jag för fel????????
eller har någon ringt in till KFAB o baktalat mig????







HURRA HURRA JAG FICK TILLBAKA MINA BESLAGTAGNA MOBILER IDAG...SÅG ATT MIN GAMLE HYRESVÄRD I JOHANNESHOV SÖKT MIG..HM..MEN POLISEN HADE TÖMT MIN ENA MOBIL PÅ DE PENGAR DEN VAR LADDAD MED...HAR FÅTT TIPSET ATT GÅ O SE OM DE SATT SÄNDARE I DEM...DEN ANDRA MOBILEN VAR SATT I FLYGPLANSLÄGE....






HURRA HURRA JAG FICK MINA TIDNINGAR I OBRUTEN FÖRPACKNING...O JAG HOPPAS JAG KOMMER ATT FORTSÄTTA FÅ DEM I MIN BREVLÅDA......





 torget i kungsör..lätt plogat....

 gångvägar fanns det inga..men upptrampade spår som man passade in skorna  i o hoppades på att det höll utan att halka...

så här ser det ut från köksfönstret där jag bor.....









från vardagsrumsfönstret.....




NU SKA JAG TRÖSTA MIG MED EN GOD SEMLA O LITE LJUMMEN MJÖLK O JAG HOPPAS JAG HITTAR ETT EGET HEM NÅGONSTANS NÅGONGÅNG...JAG ÄR VÄL VÄRD DET?????????



VAR  TACKSAMMA FÖR ERT HEM ATT NI HAR TAK ÖVER HUVUDET EN EGEN SÄNG..EN DÖRR ATT STÄNGA OM ER..ALLT SÅNT JAG ÖNSKAR IGEN MEN INTE VERKAR VARA VÄRD...NÅT ÄR VÄLDIGT FEL.








NU UTGÅR JAG FÖR IDAG GOTT FOLK...VÄLDIGT LEDSEN..FÖRTVIVLAD O DEPPIG...HA DET GOTT I ALLA FALL I VÄRMEN  I ERA HEM NI LYCKLIGT LOTTADE

*********************************************************************