januari 23, 2015

det mesta löser sig även för mig den 1 mars flyttar jag till egen lägenhet

det mesta löser sig även för mig...och den 1 mars flyttar jag till en fin liten etta med eget kontrakt...jag kommer inte att lämna kungsör i första taget...trivs bra här..blir bemött m respekt..o det mesta går att forma o bearbeta...

di danske kommer aldrig att slippa sitt moraliska o juridiska ansvar för mig i allt som blev runt lasses tragiska död..men det överlåter jag till mina juridiska ombud att ta hand om..sen kan de välja att svara eller inte...o se hur många år det tar ...de har pengar men ta mej fan ingen sanning o konsekvens i någonting de gör...o de har egen advokatbyrå som hjälper dem fiffla o mygla inom ramarna som tänjs o det grövsta...

jag ser mitt nya liv med tillförsikt o njuter...min hälsa är som den är o jag hoppas mitt hjärta orkar med att flytta o att jag får uppleva ett nytt eget hem igen...det är till o med jag värd...

god fortsättning dessa tröga oxveckor nu fram till påsk







o nu har vi vinter i kungsör...minus 7 grader idag en vacker vintersol..o jag orkar inte gå ut...har varit ute o sprungit hela veckan...kollat lägenhet...fått godkänt m kontraktet...fått godkänt m bostadsbidraget...o nu har jag sådan värk att inte ens ett hett skönt skumbad hjälper...nåja...det mesta löser sig även för mig folket...o visst är jag värd detta...hm..som sagt bara hoppas att mitt hjärta håller också...nu kör vi fredagsmys...ha det gött folket..det har jag så gott jag kan...kramizzar






********************************************************************