november 01, 2013

1/11 2013 ALLHELGONA HELGEN STUNDAR

Jag tar till mig friden denna Allhelgona Helg jag åker till kyrkogården i morgon o sätter ljus o dekorerar. Tar de 3 gravarna som finns närmast mig:

 graven för mina föräldrar o min syster...gravarna för min mormor o biologiska morfar...dem ligger i samma kvarter på Västberga begravnings plats.



den graven jag helst av allt hade velat ha nära ligger på Gotland...ett hav skiljer oss åt...o du dog för 18 år sedan...jag har inte varit dit än...men vår dotter har varit där laggt blommor, hälsat från mig o tagit kort åt mig...Greger..för alltid i mitt hjärta.






det är ljuvligt milt höstväder här hoss oss idag 8+ solsken o klarblå himmel....förra året var det väldigt frostnupet o första snön hade kommit den 22/10...jag välkomnar en mild vinter...VILA I FRID ALLA NÄRA O KÄRA...JAG TÄNDER ÄVEN LJUSET INOM MIG FÖR ER....

************************************************************************