oktober 17, 2013

vänner kommer till dig när du bäst behöver dem...öppna upp o ta emot dem...

Varför är det så svårt att få just ren vänskap när man blir äldre o vuxen?
För det mesta har jag märkt att kvinnor tänker "revir" o det är mycket hormonellt o taggarna utåt. Varför var det så mycket lättare att få vänner när man var barn?
En vän väljer dig o blir vald o emot tagen av dig...vad är det svåra i det?

Jag har fått i mitt livskaos som varit flera nya fina äkta vänner. En av dem har en särskild gåva o hon har hjälpt mig med det jag ville göra men inte klarade tekniskt..här kommer det. Tack älskade med syster jag är så tacksam.




det är mina dikter så klart.


file:///C:/Users/viola/Videos/den%20riktiga%20videon%20om%20mor.htm


https://www.facebook.com/photo.php?v=10151624677350882


vänner kommer till dig när du bäst behöver dem...de är livets efter rätt....nu ska jag ut o köpa ägg o sen brassa minnst 60 pannkakor idag...ha en fin torsdag allesammens....





***********************************************************************