oktober 14, 2013

Nya vänner kommer till mig, gamla lämnar mig...stundens kaos börjar lägga sig...jag tar tacksamt emot..vecka 42

Jag undrar jag om SKAVLAN hade lyssnat på Henrik Dorssins "kuplett" innan han la ut den på tv i sitt program i fredags den 11/10....den var magi...wow vicket inlägg i valrörelsen vilken pang låt för de rödgröna...lyssna...jag får gåshud....wow...



visst är den genial...hör ni den där lilla fjoll rösten i andra versen i refrängen???? ( nej jag är inte fördomsfull emot någons sexuella läggning)  jag undrar om det är en ljudfil till lagd efteråt...när Henrik nynnat in sig på det han ska framföra....SVT klippte bort en strof idag på reprisen....attack rörelsen jag efterlyste till raderna...när hösten gripit tag i ditt bröst....hm...tack SKAVLAN  att du vågade.....Klem klem.

Jag har fått nya vänner i mitt liv i allt kaos som varit: tack för LIVET att du skickar dem till mig....en av dem heter Maria...hon är en medsyster i karma ljuset...och hon gör egna videos som är helst magiska...dem får jag mycket distans healing av....lägger in dem här...klicka o dela...hon behöver den hjälpen....ljus o kärlek till alla....nej jag är inte religiös...tror bara på att det bästa sker av en anledning o det mesta.....LIVET.






sitt bekvämt när du lyssnar...gärna med hörlurar...sätt in en behaglig nivå på ljuset justera så inte diskanten har övertaget....har du en ezualizer ta bort den....Det är gruppen IL DIVO  som sjunger på  den första videon






be om ljus o kärlek när du lyssnar,...om du har sorg...be om tröst...om du har sjukdom be om läkande....om du har en dålig relation be om förening igen...allt är möjligt...öppna upp...be dina skyddsänglar o guider om hjälp...de finns där runt dig...de vill hjälpa dig...men DU måste säga till dem att komma...att du är beredd....att du inte blir rädd....lägg små lappar i byrålådorna...skriv välkommen....sätt en lavendelblomma i kruka utanför din balkongdörr...då motar du dålig negativ energi....eller ha lavendel doftljus eller lavendel rökelser även lavendel aroma olja....allt för att lugna o be om hjälp o stöd...det finns där ljuset för oss alla...våga be...våga ta för dig...det är du värd...din bästa tid kommer NU......





distans healing går från vårt hjärta till ditt...öppna upp o ta emot...det är gratis och hjälper...när du har tittat klart på alla videos ta en vilo paus så du får en djup jämn andning igen....Ljus o Kärlek till alla.....

Den första ärkeängeln heter Michael....eller Mischa som betyder Björn på ryska...



ta emot hjälp...be om vägledning o stöd..de finns där...bjud in dem...Ljus   kärlek till er alla.....



************************************************************************