juli 25, 2013

det är tur man är trodd av överheten o kan fixa en del saker själv

Vi skriver den 25/7 och det har gått 8 dagar utan kontakt eller livstecken från min sambo...jag har fixat skyddat boende...och har lärt mig att all empati o välvilja på sociala medier är inte av godo...en del ställer rent av till jävelskap med flit...tack Dan...men jag har rett ut det också...alla stormar är till för att mötas...med solsken...

 jag har lämnat Clarion betalat för mig o det är ut agerat..

det var skönt att få landa lite där..få lite perspektiv...men livet går vidare...och jag är trodd av överheten...det räknas mest...
Jag är jätteorolig för min sambo; han får inte ha sin mobiltelefon på han har inte varit i kontakt med någon av sina vänner sedan den 18/7 och OM han valde att frivilligt följa med sina släktingar till Danmark hade de väl i alla fall låtit han få ha kontakt med sina vänner??????
Jag är orolig för hans svåger har setat inne för doping; han var ansvarig förbundskapten för Danska badminton o tennislandslaget när de åkte fast för doping.
Min sambo har missat en viktig tid för undersökning o provtagning på sin hjärntumör...OK om ni behåller han i Danmark kanske han dör fortare o ni får ut hans arv också..hm

detta är en familjetragedi som utspelas just nu; jag kommer inte in i MITT HEM,.. jag kan inte läsa min post...inte hämta mina ägodelar...osv osv...och allt för att hans danska släktingar aldrig har respekterat eller accepterat vårat förhållande. Deras företag Scansport håller också på att gå i konkurs och de har sålt en skärgårdsfastighet som min sambo skulle ha hälften av förtjänsten på...det har han inte fått. I dödsboet finns flera tillgångar som skrivits över på företaget enbart i syfte att mygla o lura släkting på arv samt att slippa betala skatt.
Min sambos svåger har även 3 större båtar försäkrade i min sambos namn...varför?
Deras dotter gifte sig i sverige förra året...varför...när de är danska medborgare?????
De har även givit sina söner samma efternamn som min sambo....varför?????????????????
Yonex borde definitivt välja en bättre representant för sin logga än konkursmässiga Scansport.

det finns livskvalite i mitt skyddande boende i form av 2 katter...och det går hyffsat med min allergi...JAG KOMMER FORTSÄTTA ATT KÄMPA FÖR ATT FÅ TILLBAKA KONTAKTEN MED MIN SAMBO FÖR ATT FÅ TILLBAKA RÄTTEN TILL ATT KOMMA IN I MITT HEM FÅ TILLGÅNG TILL MIN POST OCH MINA ÄGODELAR....JAG HAR INTE LAGGT MIG NER ÄN


*************************************************************