mars 05, 2013

Söndagslunk lagom takt borde hålla hela veckan

Ja så har då strax vecka 9 gått o vi är inne i Mars.
Ingen ordning alls på vädret senaste dagarna heller..o jag har helt tappat stinget på att blogga...suck.


 har setat på ballen (läs; balkongen...stockholms slang för just detta ordet o ingenting annat) o laddat endorfiner i solen som skinit. Men inte ens det har gjort mig gladare. Sedan har vi mist 6 st nära vänner sen 22/1 o det suger. Har kommit på mig senaste tiden med att vilja ringa en av dem o det går ju inte...vad gör man??? Blev orolig igår när jag ville ringa hennes man o höra hur allt hade gått med begravning, o hans telefonnummer hade upphört o saknade hänvisning. O han har inte varit inne på sin facebook sida heller senaste tiden. Jag vet att han var dålig själv av ett par strokes o andra hälsoproblem....det är dyrt vara med på kransar överallt...min sambo gick på ett par av begravningarna det är inte min favvis syssla precis. Snälla GUD eller vem det nu är som bestämmer tågordningen på dem som skall gå...ta mig...mitt liv tjänar ändå ingenting till just nu.
Nu lunkar vi på fortsättningsvis fast det blivit tisdag sen jag började skriva detta inlägg...o vi har denna lagom takts lunk som passa oss utmärkt. O snart är alla dessa oxveckor över o vi har påsk. Ha det gott folket. O idag är det internationella ostkroksdagen...så jag ska nog gå ner till coop o köpa en påse om en stund...

****************************************************************