juni 09, 2012

Min bästa ligg-kompis MIGRÄN

Vi fick som sagt en jättemysig dag igår...solen sken o vi satt  gassade oss på ballen i flera timmar...känner mig riktigt som brässerad idag det svider överallt...men blev inte röd utan brun på en gång...så kanske ska investera i någon form av solskydd i veckan..om jag orkar...











jag försökte vara nyttig matmässigt igår..det blev en god sommarsallad med majs,lök,isbergssallad,tomat gurka,olivolja o vinäger..mumz...jag tog tonfisk till min o min sambo fick stekt bacon till sin...sen satt vi o gassade...o innan vi gick in gjorde jag frasiga toasts åt oss...med skinka, senap, ost o tomat mellan...mumz...till efterrätt tog vi glass, kaffe o hasselnötslikör..o då försvann allt det nyttiga på en gång..suck...blev en härlig gassa dag i alla fall....

 sen fick jag värsta
odlar rycket igen..det går liksom i vågor..så jag omplanterade dessa 2 som inte alls velat ta sig upp ur jorden någonting alls..o jäklars om de inte tar sig..då åker de ut..de andra sticklingarna växer som ogräs..o jag kommer inte att plantera om dem för en vän till mig sa att man ska ha dem så....M-magasin gjorde reklam för pelagonen first yellow ska bli kul att se om min blir så..så småningom






nej det är inget miffo fetto ufo som
ligger på bilden här under...det är jag med min bästa ligg-kompis MIGRÄN...suck..fick ett värsting anfall inatt..o ibland är det bara lika bra att inte meducinera utan låta eländet värka ut..då hjälper ögonmasken jättebra....är det jätte kris får jag lägga till min frysta ögon gel mask oxå...men i natt hjälpte det med denna + öronpropparna...fåglarna här utanför är inte tysta på natten...sen har våra grannar ett konstigt larm..rodnar...som går i tid o otid..hm..nu kör vi lördagen fortsättningsvis i ultrarapid..så kanske allt släpper i kroppen så småningom

********************************************