januari 21, 2012

FÖRLÅT MEDIA DESS ANKOR SOM SNATTRAT HÅKAN JUHOLT I SANK

Jag tänder ljus för Håkan Juholt o Socialdemokratin ikväll och jag gråter av uppgivenhet, Vart är sverige på väg? Det sverige som jag fick itutat mig i under uppväxten var för alla….det sverige som idag mer o mer är en eu-marionette?????
Aftonbladet må ha rott boten halvvägs..men höj nu fanan igen och skriv NYVAL NYVAL NYVAL på den..för vi kan inte fortsätta så här. Alliansen styr i minoritet o kohandlar bort alla våra skattepengar till sina glänsarkompisar. Är det så vi vill ha det i framtiden? NEJ…Det är inga andra än vi väljare som har makten..vi kan välja bort alliansen..vi kan välja socialdemokratin som faktiskt är det enda mänskliga alternativet. HÅKAN JUHOLT DU VILLE MYCKET DU VAR STARK MEN MEDIA VILLE BARA EN SAK DISSIKERA DIG…TACK FÖR DET DU GAV FÖRLÅT MEDIA DESS ANKOR SOM SNATTRADE DIG I SANK…EN GÅNG SOCIALDEMOKRAT ALLTID SOCIALDEMOKRAT…MODERAT DEMOKRAT BLIR JAG ALDRIG…..JAG ÄLSKAR ROSA