juli 03, 2017

jo tack jag lever och det är lugnt o fint runt mig...tiden belönar mig 24/7

jo tack det går bra för mig just nu...jag lever..har ett hem om än dock mycket sparsamt möblerat...du höll ju inte löftet där heller du som lovade mig hjälp när/om jag skulle få ett nytt hem...börjar bli van o tar inte in sådant där falskt på hejar support längre..har lärt mig min läxa...det går. Min fina uteplats är lummig o grön nu o jag har fått hjälp att se över vad som fanns kvar av den som bodde här innan mig...behöver utemöbler...någon?????...mitt vardagsrum har en soffa o en tv...någon????...


 mitt nästan ödsliga vardagsrum innehåller en bäddsoffa och 1 tv...någon????...
 här kommer mitt nyaste tagna kort i min lummiga lilla berså...får ta ut min rullator o sitta på vid soligt väder....
 jag hoppas på lite mer värme och ihållande sådan har fruktansvärd snövärk i kroppen och det sport fortfarande om nordliga nordvästliga vindar på väderleksrapporterna..det är mer höstväder är sommarväder...nu har jag bara resten av livet kvar...och jag orkar...allt juridiska är nedlagt och det är såååå skönt...nu ska jag bara öppna upp min mediala kanal så jag blir hämtad på rätt plats o rätt tid..det är dax nu

 https://open.spotify.com/track/6OSRqBjywHvA3pKV2EEU9f


 Bildresultat för maskrosorBildresultat för maskrosor
*********************************************