juli 31, 2017

du fattas mig men jag hoppas du kommer o hämtar mig snart älskade Lasse Drakengren

du fattas mig som skalet i det oskalade ägget
jag blir aldrig någonsin en hel människa/kvinna igen och det är inte min avsikt att fylla din plats med någon annan...
karma gör sitt för dem som påverkade och det juridiska har avslutat sig själv genom preskibition...tänk vad mycket svenska skattepengar din syster kostat oss...













Nej du sitter inte där längre i Årsta skogen o talar om för mig vilka båtmotorer som for förbi på Mälaren...du var lika blixtrande snabb när vi åkte färdtjänst då kunde du genast tala om vilket märke det var på bilen

vi är många som saknar dig Lasse du fyllde inte bara en plats o funktion du var generös o delade med dig..tack att jag fick leva 10 år med dig..har du hittat vår son Axel nu han skulle ha fyllt 16 i år....












Birgitha Perssons foto.Birgitha Perssons foto.Birgitha Perssons foto.