november 09, 2016

snart 1a advent o i år vet jag att jag slipper fira julafton i en snödriva




JO JAG LEVER OCH JAG HAR DET VARMT O SKÖNT I DEN BISTRA VINTERN SOM REDAN ANLÄNT VÅRT LAND
JAG KONSTATERAR ATT DE SOM VAKNADE UPP O BLEV CHOCKADE ÖVER DONALD J TRUMPHS SEGER DELADE NOG DEN KÄNSLAN NÄR HITLER VALDES...MAN UPPHÖR ALDRIG FÖRVÅNAS...NY VINTERKAPPA FRÅN KAPP AHL..VISST ÄR JAG VÄRD ATT INTE FRYSA..O RÄTTVISAN GÅR MIN VÄG OCKSÅ..MAN KAN FAKTISKT RESA SIG IGEN LÅNGSAMT O SÄKERT...HA DET GOTT FOLKET DET SKA JAG HA
OCH THERESE INTE ENS DU KUNDE VÄLJA DIN MOR SOM FÖDDE DIG - MIG- SÅ JAG BIDAR MIN TID MED DITT KONTAKTFÖRBUD PÅ MIG SÅ SER JAG NÄR DU MOGNAT O BLIVIT VUXEN ATT MÖTA MIG IGEN...


en vän har graverat dessa ljuslyktor åt mig och det kommer snart en till med familjen graverat....therese de är till dig sen för att du inte ska glömma



och en sak Therese du slutar inte vara min dotter bara för att du agerar som du gör...glöm  aldrig det....






**********************************************************************************