mars 20, 2016

FROM IDAG 20/3 2016 KL 18 UPPHÖR JAG ATT VARA PERSONLIG OCH PRIVAT PÅ SOCIALA MEDIER

FROM IDAG DEN 20/3 2016 KL 18
UPPHÖR JAG ATT VARA PRIVAT OCH PERSONLIG PÅ SOCIALA MEDIER.
NI SOM VILL HA KONTAKT VET HUR NI NÅR MIG. JAG BYTER OCKSÅ ALLA MOBIL NR OCH MAIL ADRESS.
DETTA PÅ INRÅDAN AV POLIS.

SEDAN KOMMER ALLT GAMMALT ATT LIGGA UTE FÖR LÄSNING. OCH DÅR VILL JAG UPPMÄRKSAMMA ER PÅ FÖLJANDE

I samband med de nya Facebookriktlinjerna förklarar jag härmed att min upphovsrätt finns på alla mina personuppgifter, illustrationer, serier, målningar, professionella bilder och videor, etc. (på grund Bernkonventionen).
För kommersiell användning av dessa krävs skriftligt samtycke av mig vid alla tillfällen! (Alla som läser detta kan kopiera denna text och klistra in den på sin Facebookstatus.)
Detta kommer att placera dem under skydd av upphovsrätten i den aktuella kommunikén, och härmed meddelar jag Facebook att det är strängt förbjudet att lämna ut, kopiera, distribuera, sprida eller vidta andra åtgärder mot mig på grund av denna profil och/eller dess innehåll.
Det föregående förbjudna handlingar gäller även för anställda, studenter, agenter och / eller alla anställda inom Facebooks ledning eller kontroll. Innehållet i denna profil är privat och konfidentiell information. Ett privatlivs- brott straffas enligt lag (UCC 1-103 1-308-308 en och Romstadgan). Facebook är nu en öppen kapital-enhet.
Alla medlemmar uppmanas att lägga ett meddelande som detta, eller om du vill kan du
Kopiera och klistra in den här versionen.
Om du inte publicerar ett uttalande minst en gång, kommer du tyst tillåta användning av objekt såsom bilder och information i dina profilstatusuppdateringar.
Därmed basta!
DET ÄR IDAG VIKTIGT ATT VÄLJA RIBBAN PÅ DINA SOCIALA INLÄGG ÖVERLAG DET SITTER KRIMINELLA NÄTVERK OCH SÖKER OFFER SOM SEDAN FÅR LIDA FÖR SIN DUMHET OCH NAIVITET RESTEN AV LIVET..DÄR ÄR JAG IDAG. TACK ATT JAG FÅR FORTSATT STÖD AV SAMHÄLLET DET BEHÖVS.

*******************************************************************