november 25, 2015

TOMTEN VERKAR INTE HITTA TILL KUNGSÖR

idag för precis 1 år sedan klev jag av tåget på Kungsörs station o trodde jag hade hittat en lösning på mitt kaos sen min sambo dog o hans släktingar kastade ut mig från vårt hem

idag vet jag bättre men helvetet i Kungsör är inte över än

mannen jag blev inneboende hos utsatte mig för övergrepp misshandel o jag fick försörja han o hans drogmissbruk med 60.000 fram till den 14/4.
Då kom Carita Eriksson från kvinnofrid i Eskilstuna till min räddning och jag fick ett skyddat boende hos en privat aktör några veckor. Där fick jag betala hela min vistelse själv med min lilla pension. Jag fick betala  precis allt själv och ingenting drogs åt mig på kortet. Förutom garn en gång från Rusta. Det lämnade jag dock kvar när jag sedan kastades ut från boendet till hemlöshet den 25/6.
Den privata aktören betalade då ett hotellboende åt mig i Köping i 2 veckor.
Jag fick åter kontakt med folk runt den här missbrukaren i Kungsör o de erbjöd mig en 2a handsuthyrning med löfte att få ta över lägenheten. Dum som jag var tog jag erbjudandet o då började nästa helvetes resa i Kungsör.

Jag är nu intagen på avd på västerås lasarett vi ska ha ett möte i dag om en timme...o jag ser ett ljus i tunneln...men Kungsör måste vara platsen på jorden som gud glömt.
Ändå är diakonissan i svenska kyrkan ett stort stöd när socialtjänsten vägrar mig allt.
Jag ser fram emot första advent o julfirandet vart vet jag inte än...men jag tror tomten kommer i år fast han missat mig alla andra


















********************************************************************