oktober 27, 2015

KUNGSÖRS KOMMUN NEKAR MIG HEM O STÖD MEN FIXADE I APRIL 2015 SPRILLANS NYA KOMNUNBILAR JAG TAR STRAX LIVET AV MIG

I FLYKTING KAOSET BLIR DET SVÅRT ATT FÅ SOCIALTJÄNSTEN ATT FUNGERA NORMALT

JAG HAMNADE AKUT DEN 9/10 PÅ KÖPINGS LASARETT EFTER HOT O TRAKASSERIER 
I MITT HEM

JAG BLEV LURAD TILLBAKA TILL KUNGSÖR AV SAMMA MISSBRUKSKRETSAR SOM TOM LARSEN TILLHÖR O DET VISSTE JAG INTE OM JAG BLEV GLAD ATT FÅ TAK ÖVER HUVUDET EFTER ATT KUNGSÖR KOMMUN INTE LÄNGRE VILLE HJÄLPA MIG MED SKYDDAT KVINNOBOENDE I EN INTEGRERAD ENHET I ENKÖPING. JAG TACKADE INTE NEJ TILL INSATSEN SEDAN SKYLLER DEN PRIVATA AKTÖREN FÖR KVINNOBOENDET PÅ KUNGSÖRS KOMMUN O VICE VERSA, ALLT FÖR ATT JAG INTE ÄN FÅTT DET BESLUTET SKRIFTLIGT ÄN HELLER.

IGÅR BLIR JAG UTSLÄNGD FRÅN EFTERVÅRDEN AV HÄNDELSEN DEN 9 OKTOBER FRÅN AVD  94 VÄSTERÅS LASARETT JAG HAR BRUTIT VÄNSTER HANDLED DEN ÄR GIPSAD O BRUTIT HÖGER AXEL O BÄR HÖGER ARM I MITELLA. JAG ERBJUDS INTE ENS EN FORTSATT VÅRD O OMSORGSPLATS FAST JAG HAR RÄTT TILL DET DÅ JAG I NU LÄGET INTE KLARAR ATT TORKA MIG I ARSELET PÅ TOA INTE KLARAR ATT ÄTA SJÄLV KÖR PEKFINGERVALSEN PÅ DATAN O KNAPPT KLARAR ATT VIRKA

JAG VÄNTAR PÅ EN LSS UTREDNING SOM PÅGÅR DÄR VI HADE INLEDANDE SIP MÖTE I FREDAGS DEN 23 OKT O DÄR BISTÅNDSBEDÖMMAREN SITTER MED RYGGEN ÅT MIG UNDER HELA MÖTET  NEDAN FÖLJER BEVIAD DOKUMENTATION...JAG ORKAR INTE MER...FÅR INTE DEN HJÄLP JAG  HAR RÄTT TILL O HAMNAR HELA TIDEN FEL...VISST JAG HAR POTENTIAL TILL ATT FORTSÄTTA SPARKAS PÅ MED 2 ARMAR  JAG BEHÖVER HJÄLP O TRÄNING TILL ATT FÅ TILLBAKA RÖRLIGHETEN I...O VEM SKA TA BORT GIPSET SKA JAG SLÅ DET I HUVVET PÅ NÅGON????

https://dub124.mail.live.com/mail/ViewOfficePreview.aspx?messageid=mgF56bz5J85RGmRQAeC8wHzg2&folderid=flinbox&attindex=1&cp=-1&attdepth=1&n=90950286


så här försvarar kungsörs kommun sitt avslag på pengar till vinterkläder ....de skiter i om jag fryser

jag ska tydligen kunna möblera en lägenhet jag inte har kontrakt på med hela min lilla pension

ingen nöd föreligger för jag har fett på kroppen kan gå ut på gatan o suga kuk o få sperma som extra dressing

jag kan inte längre försörja missbrukarpacket i kungsör med min pension då ska jag ta mej fan inte tro jag har rätt till hjälp av kungsörs kommun heller


kommunens anställda fick 18 nya miljöbilar i sept..är det dit pengarna går

här kommer beslutet om att jag inte heller behöver ett jourboende enligt kommunen...jag är nog den enda i hela sverige som inte behöver ett jävla dugg så nu tar jag livet av mig o ser till att jag lyckas....förstår ni hur jobbigt det känns idag...jag finns inte syns inte ---

https://dub124.mail.live.com/mail/ViewOfficePreview.aspx?messageid=mgtv6sUvF75RGTStidZ1_ynA2&folderid=flhaf_zUq7K06cI07s38UbQA2&attindex=1&cp=-1&attdepth=1&n=41940611


KUNGSÖRS KOMMUN FÖREDRAR ATT HJÄLPA MISSBRUKARE O FIXA FINA BILAR TILL SIG SJÄLVA....