september 20, 2015

jag söker släktingar på min mors sida kan ni hjälpa mig? Eidenbäck Stevendhal Carlsson Andersson

♥♥♥ Jag släktforskar och undrar om det finns någon som kan hjälpa mig?♥♥♥

Detta är min mor ANNA MAJ-BRITT (BRITTA) (MAY) FÖDD
 ANDERSSON GIFT PERSSON 7/5 1929 död 4/8 1999.


Hon föddes på södra BB i stockholm av Anna Andersson 
född Carlsson senare gift Stevendhal. Alströmmergatan 45 D Kungsholmen.

Min mor var yngst av 4 barn och hade 3 äldre bröder.

Harry Eidenbäck ( halv bror ) Lars Eidenbäck och Olle 
Andersson i Kil Värmland. Harry o Lasse bytte familjenamn 
när min mor hamnade i vanära.Och nej jag har ingen kontakt med den personen idag.

Det ska finnas sysslingar i släkterna Eidenbäck, Carlsson, Andersson, Stevendhal.

Nej jag vill inte låna pengar. Jag söker bara kontakt med mina rötter. Maila mig gärna för kontakt på 
birgitha2001hemm@hotmail.com ♥♥♥♥