april 12, 2015

JAG HAR BLIVIT TESTAD SOM MEDIUM O TAROT TOLKARE AV EN STOR NÄT TIDNING 11/4 2014

igår fick jag en mycket trevlig erfarenhet: jag blev testad som medium o tarot tolkare av nät tidningen veckomagasinet...ni kan läsa det här på infogad länk

http://veckomagasinet.com/saida/

http://veckomagasinet.com/saida




det var en trevlig stund att få tolka kort o använda pendel till Anne von Porat. Egentligen har jag tystnadsplikt runt mina möten..men här var det ett egendomligt märkligt starkt flöde av energier som möttes.


spotify:track:5AdrqfxC WD4xoUojcQU9GO


idag har jag en del att göra hela dagen med denna energiska verksamhet..det läker min kropp o ger mig styrka






ljus o kärlek allesammens nu lunkar vi söndagen o möter våren.


Det är dags för mig att göra min vår-jord-andning och även vår-träd-kramning...

sen har jag en hemlig dröm: jag skulle gärna vilja spå hela klanen Parnevik gratis tolka deras magnifika energier som kommer fram så starkt i deras program på tv 3....om tv3 betalar min biljett bjuder jag gärna på detta o lovar garanterat resultat



spotify:track:2qLwvHxmHozZRDGAtNHJrN