februari 25, 2015

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN DU MYGLANDE DANSK DEN 27/2 O MIN FÖRTRÖSTAN ÄR ATT SANNINGEN SEGRAR

VARMASTE GATULATIONER I FÖRSKOTT PÅ FÖDELSEDAGEN DEN 27/2  BENNI HOLST-ANDERSSEN MIN S.K TIDIGARE SVÅGER..NEJ JAG LÄGGE INTE UT DEN VIDRIGA MYGELBOUPPTECKNINGEN EVA GJORT ENKOM I SYFTE ATT MYGLA UNDAN PENGAR O SLIPPA SKATT DEN ÄR NUMERA ETT ÄRENDE BÅDE HOS SKATTEVERKET O HSB BLAND ANNAT FÖR FALSK DOKUMENTATION...HEJ O HÅ SÅ DET  KAN GÅ









O KAN NI TÄNKA ER IDAG FICK JAG TILLBAKA MIN LAPTOP O HAR ÄVEN FÅTT TILLBAKA MINA MOBILER...O VET DU BENNI POLISEN HITTADE INGA TELEFONSAMTAL TILL ER I DANMAK PÅ MINA SIMKORT...HAR DU GLÖMT ATT NI FAKTISKT BLOCKERADE ALLA MINA NR SEN 5 Å TILLBAKA??????????


O LAPPEN MED TEXTEN HANDSKAR VAR LIKA KRÄNKANDE I DENNA PSYK O MAKT DEMONSTRATIONS MOT MIG SOM NÄR JAG FICK SITTA I BH O TROSOR O VÄNTA PÅ FÖRHÖ 4 TIMMAR DEN 8/1 2015...SÅNNA ÄR DE LASSES SLÄKTINGAR...MEN HAR NI TÄNKT PÅ EN SAK...NI HÄVDAR ATT NI ÄR RÄDDA FÖR MIG O INTE VET VEM JAG ÄR...TÄNK OM FARBROR POLISEN BÖRJAR UNDRA VAD NI Ä R RÄDDA FÖR EGENTLIGEN???????????????
JAG HAR ALL DOKUMENTATION....



o den nådiga luntan med all bevisning finns deponerad med överlämnings intsruktioner om någonting händer mig..bara så ni vet....



så här ser jag ut idag..har gått ned ca 10 kilo....de sitte numera på tom istället...den här månaden fick han 110k kvar att leva på när han fått min hyra o sin pension o betalat sina räkninga...men varken boendestöd eller kontaktperson hjälper han söka socialbidrag...de vet att jag bor här svart utan kontrakt o kvitto....är det så nya sverige ser ut att sjukare ska försörja sjuka??? är det detta som är vitsen med att ta en inneboende????  dolda hyresförmåner?????????? sååå ruttet sverige har blivit..o då har ändå tom hjälp under lss i kungsör...ja så går det när man ÄR FÖR SNÄLL SOM JAG ALLTID HAR VARIT...NU SKA JAG UT O GÅ UT I SOLEN EN STUND O NJUTA AV VÅREN...HA DET FOLKET...

********************************************************************