december 21, 2014

TREVLIG 4E ADVENT O EN RIKTIGT GOD O GLAD JUL ALLESAMMENS




 JO TOMTEN; DU HAR JU LYCKATS MISSA MIG ETT ANTAL ÅR NU MEN JAG SKICKAR EN ÖNSKAN GENOM COSMOS O UNIVERSUM I ALLA FALL KANSKE FÅR DET NÅGOT ÅR..ELLER ÄR DET ÅLDERSGRÄNS HOS DIG MED?

* ETT NYTT SAMBOFÖRHÅLLANDE MED RESPEKT ÖMSESIDIG O LIKA GIVANDE O TAGANDE AV ANSVAR O EKONOMI SOM DELAS LIKA..INTE BARA MINA PENGAR SOM SKA RULLA......

* ATT MIN HÄLSA FÅR BLI BÄTTRE ATT DET INTE ÄR OROANDE ATT JAG REDAN BLIVIT KALLAD I MITT NYA BOENDE TILL FORTSATTA PROVTAGNINGAR OCH UTREDNINGAR

* ATT MIN DOTTER HÖR AV SIG

* ETT EGET BOENDE HOS KFAB I KUNGSÖR OM DET INTE BLIR BÄTTRE BEMÖTANDE FRÅN TOM



 IDAG SKINER SOLEN HÄR I KUNGSÖR O VI HAR 5+ KÄNNS NÄSTAN SOM EN VÅR DAG..UNDERBART..O JAG UNNADE MIN VÄRKANDE KROPP ETT HETT SKÖNT BAD IDAG PÅ MORGONEN DET BEHÖVDE JAG..RÅKADE DOCK OCKSÅ BADA MOBILEN SÅ DET BLIR ATT KÖPA EN NY FÖR ATT KUNNA FORTSÄTTA MITT HOBBYJOBB










den här brukade lasse o jag spela tillsammans vid juletid..saknar dig lasse...o alla andra som redan är där uppe bland molnen...tror det var ni som skickade denna konstiga moln hälsning till mig härom dagen att ni är med mig


ser ni formationen ovan?  det ser ut som ett hjärta..och sedan ett band av ängla svansar ...hm..
jag visste att kungahuset skulle få tillökning såg den lilla bulan på nobelfesten..och till mitt hjärta tar jag vår nya stadsminister stefan löfven med varm hand..ingen kan som han mana de andra att visa sina rätta ansikten..hans jultal gav mig trygghet o förhoppning för framtiden..kan han vara så smart att det INTE blir nyval alls? han visar oss vilka de är när de inte ens förstår det parlamentariska läget de är anställda för att klara????
sedan efterlyser jag intelligenta journalister..vart finns ni idag??????

annars önskar jag er alla en god o glad jul..allt som sker i livet har en mening  o det goda visar sig så småningom även om det flisar av onda svarta flagor emellanåt det är sådant man får finslipa till...

EN RIKTIGT GOD O GLAD JUL ALLESAMMENS









https://www.vinnie.se/julkort/share/e45c697bcd89fd2578487f4502180c8d39f20d7a53a5659c90ed2d98dfb56b81


****************************************************************************