oktober 09, 2014

VIVI LINDE SKRIVER ATT JAG ÄR EN LÖGN INTE ÄR EN MÄNNISKA INTE LEVER OJ OJ OJ KOLLA 259 NYA KOMMENTARER IDAG


NÅGON AV MINA VÄNNER LA UT ETT PRIVAT MAIL TILL VIVI LINDE...JAG VILLE INTE ATT DET SKULLE SKRIVAS MER...DETTA HAR SPRIDITS IDAG O GENERERAR ÖVER 250 KOMMENTARER OM MIG AV OKÄNDA...HÅLL ER TILL DET SOM ALLT HANDLADE OM I BÖRJAN; ATT VIVI LINDE TROR HON ÄR FÖRMER MEDIAL ÄN JAG O INTE VILL BLI KALLAD KOLLEGA....

OCH IDAG SKRIVER VIVI LINDE ATT JAG ÄR EN LÖGN  INTE EN LEVANDE MÄNNISKA ATT JAG INTE EXISTERAR...OJ

KOLLA DIN MAMMA, SYRRA, HUSTRU ELLER GRANNE KANSKE ÄR MED O KOMMENTERAR IDAG OCKSÅ







  • Men va växer innan för hennes tankar. Sjukt.
    6 tim · Gilla
  • Sinemsa Alici Har följt detta ett tag nu och kan bara säga att den kvinnan är inte riktigt frisk. Förstår att det är jobbigt, energi krävande och skrämmande förer.
    6 tim · Gilla · 3
  • Bodil Brommaplan Hon har full koll på din sida hur?
    6 tim · Gilla
  • Jennie Karlsson Detta var det jag läste, nu ser jag att hon efter det pumpat ut nya inlägg.

    Blir så ledsen av att ni får utstå detta.
    Jennie Karlssons foto.







  •  alltså tror du hon ljuger för sig själv och tror det är sant? Hon är väldans sjuk och blir ju farlig för sig själv och andra.....förstår du tar upp det igen ...vivi jag fattar inte det där med skärmdumpning. ...jag och teknik vill sig inte riktigt . stor kram 
    6 tim · Gilla
  • Helena Modig Fd Kling Gör en till då att hon fortsätter så kanske dom åker dit och sätter stopp för henne så där ska du inte behöva ha det usch
    6 tim · Gilla · 2
  • Sussi Susanne Olofsson Vet någon vilka grupper hon är med i? är obehagligt vara i samma hon läser trots allt som skrives i dessa grupper.
    6 tim · Gilla
  • Inger Ericson Åh herregud..vad är det för fel på människan?
    6 tim · Gilla
  • Maria Justina Tragiskt?
    6 tim · Gilla
  • Annika Eliasson Du milde, att hon bara orkar!
    6 tim · Gilla
  • Monik La Generala Hahaha! Men vaffan.....säger bara: returnera negget å förtalet! Cassandra Eason har en bra! 
    6 tim · Gilla
  • 6 tim · Gilla · 1
  • rollpacka. Kram 
    5 tim · Gilla · 1
  • Eva Fernlund människan är inte riktigt klok, hon vänder allt till sig för att hon tror hon får en fördel och att vi ska tro det är du som är boven....men skit i henne hon måste garanterad vara sjuk på något vis!
    5 tim · Gilla
  • Susanne Ekwall Så tråkigt när dom lägger energi på fel saker, bra gjort Vivi
    5 tim · Gilla · 1
  • Ing-Marie Karlsson En del har ingenting innaför pannbenet
    5 tim · Gilla
  • 5 tim · Gilla
  • Anna Larsson hon måste ha ett väldigt tråkigt liv å uppenbarligen är hon avundsjuk på ditt=( så tråkigt med sådana människor  
    5 tim · Gilla · 1
  • Eleonora Nyman skit i henne och lägg bara din fina energi på dig själv, sånt här löser sig till slut Vivi, sanningen segrar alltid 
    5 tim · Gilla · 2
  • Anna Andersson Hej vivi jag förstår inte vad den människan håller på med hon har nog inte ens anmält dit.allt påhitt hon måste vara sjuk hon skriver nog så för att hon tror att du tar bort anmälan..hon kan nog bli farlig om hon är för nära miljoner styrke kramar till dig?
    5 tim · Gilla · 2
  • Lena Johansson Vilket tråkigt liv hon måste ha
    5 tim · Gilla · 2
  • Sören Fundin Jävla idiot stolla urblåst
    5 tim · Gilla · 1
  •  trollpacka. Kram 
    5 tim · Gilla · 1
  • Eva Fernlund människan är inte riktigt klok, hon vänder allt till sig för att hon tror hon får en fördel och att vi ska tro det är du som är boven....men skit i henne hon måste garanterad vara sjuk på något vis!
    5 tim · Gilla
  • Susanne Ekwall Så tråkigt när dom lägger energi på fel saker, bra gjort Vivi
    5 tim · Gilla · 1
  • Ing-Marie Karlsson En del har ingenting innaför pannbenet
    5 tim · Gilla
  • 5 tim · Gilla
  • Anna Larsson hon måste ha ett väldigt tråkigt liv å uppenbarligen är hon avundsjuk på ditt=( så tråkigt med sådana människor  
    5 tim · Gilla · 1
  • Eleonora Nyman skit i henne och lägg bara din fina energi på dig själv, sånt här löser sig till slut Vivi, sanningen segrar alltid 
    5 tim · Gilla · 2
  • Anna Andersson Hej vivi jag förstår inte vad den människan håller på med hon har nog inte ens anmält dit.allt påhitt hon måste vara sjuk hon skriver nog så för att hon tror att du tar bort anmälan..hon kan nog bli farlig om hon är för nära miljoner styrke kramar till dig?
    5 tim · Gilla · 2
  • Lena Johansson Vilket tråkigt liv hon måste ha
    5 tim · Gilla · 2
  • Sören Fundin Jävla idiot stolla urblåst



  • Berit Nordin Jag trodde i min dumma enfald att människan hade gett upp!!! man blir bara så trött, styrkekramar till dej Vivi♡
    4 tim · Gilla · 1
  • Lena Wilhelmsson Men käretid da
    Hon e ju en stalker!!!
    Stå på dej söta du
    Kram
    Ha en bra dag.
    4 tim · Gilla
  • Mona Brodd Vilken konstig människa måste vara något fel på henne vi som är dina vänner vet att du aldrig skulle göra något av det som hon anklagar dig för.Vi skulle aldrig tro på något hon lägger ut på nätet men får människan aldrig nog!!! Vi dina vänner älskar dig Bamsekram till dig Vivi Linde Medium
    4 tim · Gilla
  • Mia Kerstin Klämma Lindberg Vivi Linde Medium det finns idioter överallt som ger sig på andra människor bara för att få uppmärksamhet....Stå på dig, räkna dom som tycker om dig istället, för dom är flera 
    4 tim · Gilla
  • Nancy Faria Fy vilken hemsk människa......stå på dig hjärta Vivi ..duvor bäst 
    4 tim · Gilla
  • Laila Samuelsson Hemsk och där till sjuk kvinna styrka till dig ?
    4 tim · Gilla
  • Gunilla Falk Hon vill bara ha uppmärksamhet, och det får hon nu... släpp det o lämna till polisen, de får ta hand om



  • Rune Edward Wang Hon har PR sjukan. 
    4 tim · Gilla · 2
  • Marie Ernberg Stå på dig ? varför ska folk vara såå hemska det förstår inte jag . ...kram till dig ?
    4 tim · Gilla
  • Vivi Linde Medium Gunilla Falk Har lämnat till polisen, Jag ska väl få försvara mitt namn när det släpas i skiten? Hennes ord ska inte få spridas oemotsagda. Det är jag skyldig mig själv. Men som jag skriver så tänker jag inte grotta i det här mer för nu. Jag tänker aldrig ta skit och hålla tyst! 
    4 tim · Gilla · 18
  • Owe Ambjörn Lidén Kan ha med luft tryck att göra annars är hon felvaggad
    4 tim · Gilla · 2
  • 4 tim · Gilla
  • Monica Kronberg Denna person är inte frisk
    men tråkigt och allvarligt för de som råkar ut för henne
    4 tim · Gilla
  • Lena Johansson Hon har inget eget liv sorgligt
    4 tim · Gilla
  • Britt-marie Kruseus Jag har själv haft en sjuk människa efter mig :-/tycker dessa två e väldigt lika i sitt sätt att starta fan va detta e otäckt:-(jag har fått stopp på skiten med att hota människan Me polis anmälan och de bet väll förhoppningsvis men man vet aldrig Me sådana människor om de börjar om igen men då blir de wn anmälan rakt av
    4 tim · Gilla
  • Britt-marie Kruseus Skit i henne ju mer uppmärksamhet hon får desto mer kommer äcklet hålla på så va 
  • åller med dej Britt-Marie,låt inte denna sjuka människa ta energi från dej,utan lägg den på det som är viktigt för dej istället<3 font="">
    3 tim · Gilla · 1
  • Ulf Byström Dags för tvångströja.......................
    3 tim · Gilla
  • Tina Gyllin  kram 
    3 tim · Gilla
  • Ingela Kolbrand Åh herregud vilken patetisk människa ursäkta mig men blir förbannad, ,,men universum styr henne åt rätt håll hoppas jag ,,och du försök tänk positivt fast det är svårt. .du är stark och bäst Vivi ,,all styrkerkram till dig 
    3 tim · Gilla
  • 3 tim · Gilla
  • Ingrid Olsson usch vet inte vad jag ska säga mer än kram.
    3 tim · Gilla
  • Gunilla Falk Jo det förstår jag att du vill, o det har du gjort ? jag menar att du skulle lämna dessa nya saker som kvinnan hittar på till polisen, så du slipper lägga mer energi på det, för din egen skull ( o mående ) ?
    3 tim · Gilla
  • Vivi Linde Medium ALLT läggs till Polisen men jag har också ett rykte att skydda. Kan meddela att jag släpper och går vidare men det är nog lite naivt att tro att det inte ska beröra mig att jag offentlig blir förtalad.
    3 tim · Har redigerats · Gilla · 5
  • Fröken Pernilla Vilken DramaQueen!!!!!! HELT SANSLÖST! Heja Dig Vivi
    3 tim · Gilla
  • Tina Gyllin Lögner är 



  • 3 tim · Gilla
  • Helen Karlsson Kontakta Trolljägarna på TV! Hon e ju blåst på riktigt ju
    3 tim · Gilla · 1
  • Carina Frost Tragisk människa det där !Ignorera henne så tröttnar hon.. Hon kan inte förstöra ditt goda rykte .. Hon gör bort sig själv bara .kram
  • Pia Jansson Tragiskt att du måste gå igenom detta och att du känner att du måste bevisa din oskuld. Jag känner inte att jag tvivlar det minsta på dig.
    Hoppas Trollet får sitt straff!!
    Hang in there 
    3 tim · Gilla
  • Ingela Stenbacke Du vet ju vad du har att göra med bara ignorera. Hon är tyvärr inte frisk.
    3 tim · Gilla
  • Kerstin Jansson Det är synd att egot som bor i människor ska hålla på så här det värkar som han gör allt för att försöka bryta ner dej vart efter i dena situation .så jag önskar av hella universums kraft att du får styrka nu . För att höja dig över situationen . Lycka till 
    3 tim · Gilla
  • Marie Redgård Men, vilken sjuk människa
    3 tim · Gilla
  • Carina Bjurström Hansson Tråkigt. Trodde faktiskt i min enfald att hon hade retirerat, Det är i alla fall hon som kör mot enkelriktat. Kunde man skulle man helt enkelt trolla bort henne., väldigt, väldigt, väldigt långt..........................
    3 tim · Gilla · 1

TACK DU VÄN SOM FÖRMEDLADE DETTA TILL VIVI LINDE...RÖVSLICKARE FINNS DET GOTT OM HÄR...O INGEN AV ALLA ER SOM KOMMENTERAR OM MIG HAR  NÅGONSIN TRÄFFAT MIG..NI TYCKER ATT ALLT ÄR RÄTT ÅT MIG SOM HÄNDER...TACKAR..DÅ SKICKAR JAG KARMA TILLBAKA ÅT ER I TRIPPEL DOS VARSÅGODA...

TIDIGARE DUMPAR AV EN VÄN TILL MIG TILL VIVI LINDE....TACK FÖR DEN VÄNSKAPEN





DETTA KOM MED DAGENS POST..VARSÅ GODA.... OCH HAR PRATAT MED EN UTOMORDENTLIGT TREVLIG HANDLÄGGARE IDAG; EN KVINNA HON FLÖRSTOD PRECIS...MEN TYCKTE DET VAR KONSTIGT GJORT AV VIVI LINDE ATT LÄGGA UT DET PÅ SIN SIDA O SEN BARA KOMMENTERA; DET ÖVERLÅTER JAG TILL POLISEN....POLISEN ALLMÄNHETEN DÅ VAR HENNES KOMMENTAR...HM