augusti 23, 2013

en torsdag med lite av varje spring i benen...

 frukost tajm framför datan..bästa starten på dagen..


hade lite av varje att pyssla med igår..var ute o rattade lilla märta...bilen alltså...måste säga att jag bara
älskar LIDL...o nu kan jag ta mig till en stooor affär

 det blev LIDL i rågsved...smidigt o lätt o alltid en p plats ledig....
 sen föll jag för frestelsen o åkte in på MC Donalds Drive in i Älvsjö...provade en Mc Tasty meny...men isch

nej...inte stekt sko sula en gång till...urk...kaos i magen liksom...det räcker...

och sen fick jag en liten änglaröst i mitt öra igår kväll
det bara förstärkte min övertygelse om att min sambo inte alls mår bra...nu har hans syster stängt av alla hans telefoner...utan fullmakt till tele2 så han kan inte ringa någon...man bara undrar vad de pysslar med...ska de helt isolera han o sen frysa in han???
Jag somnade i alla fall gott o har sovit som en nöjd
katt...nej jag snarkade inte o jag spinner inte heller...det var nog magen som kurrade efter mc donalds maten...
ha det gött allesammens här blir det fredagsmys lite senare...oavsett fläskben eller inte.

*************************************************************